aanraders, boeken, bookish merch, bookish talk, fairyloot, unboxing

Unboxing: Fairyloot Oktober – Love At First Bite

Ik ben een vampiermeisje. Al zolang ik me kan herinneren ben ik er eentje en ik denk niet dat dat ooit nog echt helemaal over zal gaan. Weerwolven vind ik ook best leuk, maar niet zo leuk als vampieren. Dus toen Fairyloot een vampier themed box ging doen, wist ik één ding zeker: Die moest ik hebben! (Lang leve mijn abonnement!)

En ik kan alvast verklappen dat ik in elk geval niet teleurgesteld was! Het thema van deze box, vampieren in het algemeen, was ongelooflijk goed uitgewerkt en elk stukje sfeer zat er zeker in.

Het begon al met deze sfeervolle onderzetters. Deze items komen in heel veel vampierboeken voor en ik vind ze heel mooi geworden, bijna zonde om te gebruiken. En uiteraard, geen box zonder kaars. De quote op de kaars is wat lastig te lezen, maar het thema is heel tof en de kleuren van het label zijn heel mooi.

Daarnaast zat er ook een pin in deze box. Hoe schattig is dit vleermuisje dan? En ik ben persoonlijk ook erg blij met de beanie. Het is een mooie draagbare kleur, de opdruk is erop geborduurd en hij is ook lekker zacht. En, geen pompom. Ik heb daar dus persoonlijk helemaal niks mee.

In deze box zat ook weer eens een hele toffe sleeve. Ook deze is heel sfeervol en past bij zowel het thema als de quote. Daarnaast is de sleeve waterdicht EN hij heeft een handige rits. Ideaal dus met het winterweer of straks in de zomer naar het strand.

Er zaten natuurlijk ook nog een aantal zogenaamde papieren items in deze box. Zo kregen we een artprint gebaseerd op vampieren (daar heb ik persoonlijk minder mee, want zo’n algemene print vind ik wat nietszeggend), een stikker met een Twilight quote, waar ik vooral de kleine symbooltjes heel leuk vind, en uiteraard de tarotkaarten van deze maand: Kenji en Adam.

En toen was het tijd om het zakje open te maken. Uiteraard zat daarin allereerst de brief van de auteur met op de achterkant hele mooie art die helemaal bij het thema past. Ook zat er een plattegrond in van New Orleans en die vond ik eigenlijk vooral leuk vanwege the Originals. En natuurlijk geen Fairyloot zonder Fairyscoop.

En dan uiteraard waar het allemaal om ging: het boek. Dit boek stond al heel lang op mijn verlanglijstje, dus ik was superblij dat het in deze box zat en ik het niet nog eens apart moest kopen. En wat een mooie editie. Sprayed edges, een handtekening en artwork aan de binnenkant van het jasje.

Ik vond het een zeer geslaagde box. Het thema vampieren is goed uitgewerkt en het was, zoals ik al verwacht had, echt helemaal mijn ding. Het thema van november ligt mij wat minder, dus ik ben benieuwd.

Plaats een reactie