boeken, bookish talk

Boeken Kopen en Boeken Lezen zijn twee verschillende hobbies – Mei

Het grote doel is dat ik dit jaar aan het einde van het jaar meer fysieke boeken gelezen heb, dan ik nieuwe gekocht heb. Ik koop graag nieuwe boeken, dus makkelijk gaat het niet worden en Fantasy Fest heeft ook niet geholpen, maar ik heb van de week wel opgeruimd en dat deed wonderen voor mijn cijfers! Hopelijk koop ik nu dus ook wat minder boeken die ik blijkbaar toch niet zo dringend nodig had. Tijd om eens te kijken hoeveel boeken ik in mei 2022 heb gekocht die ik nu nog steeds niet gelezen heb.

Hell City: Ja! Dit was een verrassend leuke novella 

Overstekers: Ik heb de trilogie compleet staan, maar nog niet gelezen

Blood Scion: De reden dat ik mijn FL heb opgezegd… 

An Arrow to the Moon: … ik lees die boeken in de FL dus niet 

Bloedjuweel: Dit was een geweldig boek van Lotte van den Noort 

Dwaallicht: Het korte verhaal was al leuk, deze graphic novel nog leuker 

Lizzy Hawthorne: Destiny Awaits: Ik heb de film niet gezien, maar het boek was heel tof!

Toxicity: Dit was niet helemaal mijn ding, maar leuk genoeg

Jalvin: Ja! Wat een heerlijke boeken! 

Panda: Jasper moet echt meer YA boeken gaan schrijven 

Acmala: En dit was echt zo’n toffe setting!

Het Levende Systeem: Ik moest even in dit eerste boek komen… 

Demonen van Myradé: … Maar dit tweede deel was geweldig!  

Levy: Dit was een enorm schattig kinderboek! 

Ravenburcht: Ik lees weinig historische boeken, maar deze zijn heel tof! 

Mission One: Ook een verrassend leuke sci-fi 

Voorbij het Wederwoud: Helaas heb ik Valentijn nooit ontmoet… 

Hij Die Niet Bestaat: … en hem dus nooit kunnen vertellen hoe tof zijn boeken zijn!

De Legende van Musoro: Ook dit was een geweldig jeugdboek! 

Daigho: Ik heb de eerste honderd pagina’s gelezen, maar kwam er niet lekker in. Ik ga het binnenkort opnieuw proberen

Lucht: Ik vind Lara Reims echt een geweldige auteur

Het Hart van de Adelaar: Het idee was leuk, maar de uitvoering niet helemaal mijn ding

Als het Duister Roept: Ik heb ook spijt dat ik het vervolgdeel nooit besteld heb

Elektra: Voor dit boek moet ik echt in de stemming zijn, dat was ik nog niet 

The City of Dusk: Weer een Fairyloot…

Portrait of a Thief: En een Illumicate, ook opgezegd dus 

For Whom the Bell Tolls: Ik wacht nu met heel veel spanning op het vervolg!

Poison: Deze hertellingen zijn echt niet voor iedereen

Charm: Ik vond ze juist wel heel tof 

Beauty: Ik had er graag nog meer gelezen

Of Rain and Wrath : De auteur levert wat ze belooft: ACOTAR maar dan reverse harem

Dit is Hoe het Ging: Ik vond dit boek verrassend goed gelukt!

Heerestraat en Rozenlaan: Deze moet ik nog steeds lezen, snel maar eens doen  

Twin Crowns: Ik kijk nu vooral reikhalzend uit naar het vervolg

Book Of Night: Ik weet dat het niet ieders ding was, maar ik vond hem wel tof!  

De Nachtwachters: Dit was echt een hele toffe dystopia 

Water: Ook weer een geweldige Lara Reims 

The Goose Girl: Deze hertelling was heel goed gelukt! 

Guns and Graveyards: Ik vond dit echt hele toffe horror!

Wolventijd: Ook weer zo’n geweldig spannend historisch verhaal 

Ignite: Deze serie verdient echt meer bekendheid

Simmer: De mythologie was tof 

Blaze: De karakters waren tof 

Scorch: De conclusie was tof 

Burn: En de overgang naar de spin off heel goed gedaan

Our Sister, Again: Een heel indrukwekkend boek over persoonlijkheid en rouw

Ik kocht in mei 2022 46 Boeken
Ik las t/m mei 2023 38 Boeken
Er zijn dus maar 8 Boeken blijven liggen

Plaats een reactie